loading...
سايت هوادار
ali بازدید : 95 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)
اميرحسين صادقي پس از شکست دو بر يک استقلال برابر سپاهان در خصوص اين مسابقه اظهار داشت: من صحبت فوتبالي نمي‌کنم اما اگر سوال خاصي داريد بپرسيد تا جوابگو باشم.

به گزارش فارس، وي افزود: در خصوص گلي که به ثمر رساندم فقط اين را مي‌گويم که نيت کرده بودم تا گلم را به سه کوهنوردي که جان‌شان را به تازگي از دست دادند، تقديم کنم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
من محمد هستم مدير سايت آرزو مي كنم روز هاي خوشي سپري كنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 670
  • بازدید ماه : 4,205
  • بازدید سال : 22,965
  • بازدید کلی : 138,159
  • کدهای اختصاصی