loading...
سايت هوادار
admin بازدید : 117 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (0)

هافبک تيم فوتبال استقلال تهران در تلاش است تا هر چه زودتر خود را به بازيهاي اين تيم برساند. اگر پرويز مظلومي بخواهد مي تواند فردا(يکشنبه) در ديدار مقابل مس سرچشمه از اين بازيکن استفاده کند.


   آندرانیک تیموریان اظهارداشت: تمریناتم را کنار تیم آغاز کرده ام و شرایط خوبی دارم البته هنوز از نظر بدنی در شرایط خیلی خوبی نیستم و به زمان نیاز دارم تا به شرایط بدنی ایده آل برسم. خیلی دوست دارم زودتر به ترکیب استقلال برگردم و در بازیهای حساس پایان لیگ و لیگ قهرمانان آسیا به تیم کمک کنم.

وی درباره اینکه چرا در دیدار مقابل الجزیره برای استقلال بازی نکرد؟ گفت: بازی کردن من مقابل الجزیره قطعی نبود. قرار بود براساس شرایط بازی به میدان بروم اما شرایط برای بازی کردن من مساعد نبود و به همین دلیل به میدان نرفتم.

تیموریان با اشاره به اینکه بازی نکردن او مقابل الجزیره ربطی به نظر کوئیروش نداشته، افزود: من با هماهنگی بدنساز تیم ملی و کوئیروش تمریناتم را زیر نظر بدنساز استقلال آغاز کردم. نمی دانم حرفهایی که این روزها مطرح شده از کجا نشات گرفته چون بازی کردن من ربطی به کوئیروش نداشت و او به من نگفته بود که مقابل الجزیره بازی نکنم.

هافبک ملی پوش استقلال در خصوص اینکه آیا مقابل مس سرچشمه به میدان می رود یا نه؟ گفت: احتمال دارد بتوانم برای 20 یا 30 دقیقه به میدان بروم. دیدارهای پایان فصل خیلی حساس هستند و امیدوارم بتوانم به استقلال کمک کنم.

تیموریان در پایان خاطرنشان کرد: استقلال شرایط چندان بدی ندارد. ما در لیگ مدعی هستیم و به اندازه 2 تیم تراکتور و سپاهان شانس قهرمانی داریم. در لیگ قهرمانان هم دوم هستیم و برای صعود می جنگیم. با اضافه شدن مجتبی جباری و من، شرایط استقلال خیلی بهتر می شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
من محمد هستم مدير سايت آرزو مي كنم روز هاي خوشي سپري كنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 4,227
  • بازدید سال : 22,987
  • بازدید کلی : 138,181
  • کدهای اختصاصی