loading...
سايت هوادار
admin بازدید : 183 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (1)

زیدان: مطمئنم که رونالدو رکورد مسی را می شکند


زين الدين زيدان، بازيکن اسطوره اي تيم ملي فرانسه و رئال مادريد، امروز در حاشيه يک مراسم تبليغاتي به تمجيد از رونالدو و بنرما پرداخت.


منبع:varzesh3.com

admin بازدید : 132 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (0)

هدایتی برای ملی‌پوشان پاداش درنظر گرفت


حسين هدايتي پس از برد تيم ملي ايران مقابل امارات در صفحه اينستاگرام خود نوشت که پاداش ويژه‌اي را براي بازيکنان در نظر خواهد گرفت.


بقیه در ادامه مطلب


منبع:varzesh3.com



admin بازدید : 148 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (0)

پخش مستقیم فوتبال                                                                         

بارسلونا – لاکرونیا

یکشنبه 28 دی - 21:30

لیورپول – چلسی

سه شنبه 30 دی -23:30            

منبع:TV3.IR                 

admin بازدید : 156 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

ليورپول در ديداري خانگي مقابل ساندرلند به تساوي بدون رضايت داد.



قرمزها می توانستند با کسب سه امتیاز این دیدار خانگی، به تیم های بالای جدول نزدیک شوند اما با این تساوی، 21 امتیازی شدند و همچنان در رتبه نهم جدول جای دارند.

در این دیدار هم راجرز، جرارد را در ترکیب اصلی قرار نداد و در غیاب او، جوردن هندرسون بازوبند کاپیتانی لیورپول را به بازو بست. بازی برخلاف انتظار، با برتری ساندرلند آغاز شد و مردان گوستاوو پویت در همان دقایق ابتدایی، چند موقعیت خطرناک روی دروازه میزبان ایجاد کردند.

در ادامه بازی متعادل تر شد اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد. در نیمه دوم هم ساندرلند بازی را بهتر آغاز کرد اما رفته رفته لیورپولی ها بر بازی مسلط شدند اما حضور جرارد و مارکوویچ هم نتوانست به مردان راجرز برای رسیدن به گل کمک کند تا بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان برسد.
admin بازدید : 140 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

ستاره آرژانتینی بارسلونا بیشترین تعداد گل‌های زده در دربی کاتالونیا را به نام خود ثبت کرد.

لیونل مسی که در دیدار هفته گذشته بارسلونا مقابل هوئسکا در کوپا‌دل‌ری استراحت کرده بود، شب گذشته با هت‌تریک در پیروزی پنج بر یک بارسلونا مقابل اسپانیول، برگی دیگر در تاریخ شخصی خودش در باشگاه بارسلونا را ورق زد. اسطوره آرژانتینی مقابل حریف همشهری چهارصدمین، چهارصد و یکمین و چهارصد و دومین گلش را برای بارسلونا در تمام رقابت‌ها (از جمله دیدارهای دوستانه) به ثمر رساند و رکورد سزار رودریگوئز افسانه‌ای در دربی‌های کاتالونیا را شکست. مسی اکنون بیشترین گل زده را در تاریخ این دربی به نام خود ثبت کرده است.

رکوردها به دنبال شماره ۱۰ بارسلونا راه افتاده‌اند. وی هفته گذشته مقابل سویا رکورد تلمو زارا در بیشترین تعداد گل زده در لیگ را پشت سر گذاشت و ماه گذشته نیز وقتی تعداد گل‌های زده خود را مقابل آپوئل به ۷۴ گل افزایش داد، برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد.

دوئل مسی با کریستیانو رونالدو در لیگ اسپانیا یک دوئل فوق‌العاده‌ است. از زمانی که رونالدو در سال ۲۰۰۹ به رئال مادرید ملحق شده، ۱۷۸ بازی انجام داده و ۲۰۰ گل به ثمر رسانده است و در همین مدت مسی توانسته ۱۸۲ بازی انجام دهد و ۲۰۱ گل بزند.

admin بازدید : 174 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

رونالدو اسطوره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید شنبه شب با هت تریک خود، رکورد قبلی لالیگا را شکست.

رئال مادرید در بازی شب گذشته برابر سلتاویگو با نتیجه پرگل ۳ بر صفر به برتری رسید.

هر سه گل این دیدار را رونالدو به ثمر رساند و این بیست و سومین گل وی در رقابت های لالیگا است.

حالا کریستیانو رونالدو تنها بازیکنی در تاریخ لالیگا است که پس از تنها ۱۷۸ بازی، به آمار ۲۰۰ گل زده رسیده است.

او همچنین با ۲۹ سال سن، به دومین بازیکن جوان تاریخ لالیگا تبدیل شد که موفق به ثبت ۲۰۰ گل شده است.

پس از رونالدو که تا کنون بیست و سه گل در این رقابت‌ها به ثمر رسانده است، نیمار بازیکن برزیلی بارسلونا با ۱۱ گل و مسی مهاجم آرژانتینی بارسا با ۱۰گل زده به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

**رکورد داران قبلی هت تریک لالیگا:

۱ - کریستیانو رونالدو با ۲۳ گل

۲ - آلفردو دی استفانو و تلمو زارا با ۲۲ گل

۳ - لیونل مسی با ۲۰ گل

admin بازدید : 150 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

سرمربی رئال مادرید می‌گوید داشتن کریستیانو رونالدو برای تیم او یک نعمت محسوب می‌شود.

رئال مادرید موفق شد با برتری سه بر صفر برابر سلتاویگو با ۳۶ امتیاز صدر جدول لیگا را همچنان در اختیار خود نگه دارد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پس از پیروزی تیمش برابر سلتاویگو گفت: بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. سلتاویگو تیمی جنگنده و باانگیزه است. آنها توانسته بودند بارسلونا را در خانه شکست دهند و می‌دانستیم حریف آسانی برای ما نخواهد بود. بازیکنان سلتاویگو در دفاع و حمله بسیار با دقت هستند و مشکلات زیادی برای ما ایجاد کردند ولی هر چه از زمان مسابقه گذشت تیمم بر بازی مسلط‌تر شد و توانستیم بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم. اصلا بازی آسانی نداشتیم. کسب سه امتیا‌ز برایمان بسیار خوشحال کننده است ولی چیزی که من را بیشتر خوشحال می‌کند این است که در بازی‌های بعدی نیز این روند را ادامه دهیم. فضای خوبی بر بازی حاکم بود. طرفداران رئال در این دیدار زیاد بودند و این برای ما خوشحال‌کننده است. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و بر این باورم که تماشاگران هم از دیدن این دیدار لذت بردند. خوشحالم که توانستیم با یک بازی خوب برابر حریف خود به پیروزی برسیم.

کریستیانو رونالدو شب گذشته (شنبه) موفق شد برای تیمش هت‌تریک کند. این مهاجم پرتغالی در حال حاضر در ۱۷۸ بازی ۲۰۰ گل برای رئال به ثمر رسانده است.

سرمربی رئال‌مادرید در ادامه گفت: قطعا داشتن رونالدو برای تیم من یک نعمت محسوب می‌شود. او در حال حاضر در اوج آمادگی به سر می‌برد و حضور در بین سه بازیکن برتر جهان در سال ۲۰۱۴ انگیزه او را افزایش داده است. رونالدو از لحاظ فیزیکی و روحی در بالاترین شرایط خود است. او در این دیدار انگیزه زیادی داشت و توانست سه گل به ثمر برساند.

ایسکو یکی از بازیکنان خوب رئال‌مادرید در این فصل بوده است. آنچلوتی درباره او گفت: ایسکو بازی به بازی در حال بهتر شدن است. او از فرصتی که نصیبش شده، نهایت استفاده را برده و الان بازی‌های خوبی را برای رئال‌مادرید به نمایش می‌گذارد. خوشحالم که چنین بازیکن بزرگی را در اختیار داریم. او بازیکن بسیار محبوبی در بین هواداران رئال است.

سرمربی رئال مادرید درباره بنزما هم گفت: بنزما بازیکن خوبی برای ماست و توانایی‌های خود را اثبات کرده است. او پس از ال‌کلاسیکو مشکلی نداشت و آماده همراهی ما در هر دیداری است.

سرمربی رئال مادرید درباره مصدومیت خامس رودریگس نیز گفت: متاسفانه خامس به دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه پا در بازی برابر لودوگراتس غایب خواهد بود ولی بعید است مصدومیت او چندان جدی باشد. خوشحالیم که او می‌تواند به زودی در ترکیب تیم به میدان برود. مصدومیت مشکلی است که همیشه وجود دارد، ولی چیزی که مهم است این است که یازده بازیکن ثابت نداشته باشیم و بازیکنان جایگزین بتوانند در ترکیب تیم به میدان بروند.

admin بازدید : 163 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

مدافع رئال مادرید به تمجید از ستاره پرتغالی تیمش پرداخت.

سرخیو راموس پس از پیروزی سه بر صفر رئال مادرید مقابل سلتاویگو در سیصدمین حضورش در لیگ برای رئال‌مادرید اظهار داشت: روز خاصی برای من بود زیرا هر روز نمی‌توانید به این تعداد فوق‌العاده از بازی برسید. علاوه بر این با این روند پیروزی‌ها و قرار گرفتن در صدر جدول، کارها برای ما به عنوان یک تیم عالی پیش می‌رود. امیدوارم بتوانم سال‌های بیشتری در این تیم بمانم و این تعداد بازی را دو برابر کنم.

وی ادامه داد: سلتا فوتبال بسیار خوبی را به نمایش می‌گذارد. آنها توپ را عالی حفظ می‌کنند و سعی می‌کنند مالکیت توپ را در دست داشته باشند. ما با تنوع سیستم‌هایی که در این فصل تلاش کردیم به نمایش بگذاریم، بسیار تأثیر گذار بوده‌ایم.

مدافع رئال مادرید خاطرنشان کرد: رکورد‌هایی که رونالدو به ثبت می‌رساند، دیوانه کننده است. حقیقت این است که وجود چنین بازیکنی در ترکیب رئال مادرید، یک امتیاز است. برای توصیف رونالدو باید کلمات جدیدی ابداع کرد. او هر رکوردی را پشت سر می‌گذارد. در حال حاضر شاید رونالدو در بهترین شرایط دوران حرفه‌ای‌اش باشد.

وی اضافه کرد: تمدید قرارداد آنچلوتی عالی است. او یک مربی استوار است و امیدواریم که تا جایی که می‌شود، در تیم بماند. کارلو می‌داند چگونه تیم را رهبری کند و امیدوارم که همین جا بماند.

admin بازدید : 182 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (1)

باشگاه رئال مادرید در واکنش فوری به درخواست LFP هفده هوادار را از حضور در سانتیاگو برنابئو محروم کرد.

رئال مادرید به گزارش لیگ حرفه‌ای فوتبال اسپانیا واکنش نشان داد و ۱۷ هوادار را که در دیدار شنبه شب این تیم مقابل سلتاویگو شعارهای موهن علیه مسی و کاتالونیا سر دادند، را محروم کرد. لیگ حرفه‌ای فوتبال اسپانیا این رویداد را به کمیسیون ضد خشونت گزارش خواهد داد.

در ابتکاری که برای پایان دادن به خشونت در فوتبال اسپانیا از سوی لیگ حرفه‌ای فوتبال این کشور انجام شد، قرار است هر پنج‌شنبه شعارها و رفتارهای موهن را بر اساس اطلاعاتی که از سوی افراد حاضر در ورزشگاه‌ها یا از طریق پخش تلویزیونی بازی‌ها دریافت می‌شود، به کمیسیون ضد خشونت گزارش دهند.

اولین حادثه‌ای که گزارش می‌شود، رویدادهای اتفاق افتاده در سانتیاگو برنابئو است که شعارهایی علیه «مسی عقب افتاده» یا «کاتالونیای خونریز» سر داده شد و همچنین اتفاق‌های ورزشگاه وایکاس است که یکشنبه صبح در دیدار دو تیم رایووایکانو و سویا توهین‌هایی به اتلتیکومادرید و خاویر تبس، رئیس LFP شد.

شورای عالی ورزش (CSD)، فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا (RFEF) و لیگ حرفه‌ای فوتبال اسپانیا (LFP) تصمیم گرفتند محرومیت‌های مالی در خصوص توهین‌های زبانی تعیین کنند و دقت بیشتری روی هواداران متعصب باشگاه‌ها داشته باشند و از باشگاه‌ها بخواهند نام کامل این افراد را برای مواقعی که اتفاقاتی رخ می‌دهد، در اختیار پلیس قرار دهند.

منابع آگاه در LFP تأیید کردند که این گزارش‌ها در صورتی که توهینی در اسناد رسمی داور مسابقه مشاهده نشود، به کمیسیون ضد خشونت ارجاع داده خواهد شد.
admin بازدید : 205 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اعلام کرد که مصدومیت ستاره کلمبیایی تیمش جزیی است.

کارلو  آنچلوتی

کارلو آنچلوتی بر این باور است که کار LFP برای توضیح خواستن از رئال مادرید در خصوص رفتار تماشاگرانش در دیدار مقابل سلتاویگو درست بوده است و اظهار داشت: هیچ گونه قدرت تصمیم‌گیری در این خصوص ندارم. تمام آن چه می‌توانم بگویم این است که این موضوع را عادی می‌دانم؛ توهین‌ها در دسته خشونت قرار می‌گیرند. دوست دارم هواداران مانند خیلی وقت‌ها از ما حمایت کنند اما شعارهایشان درباره باشگاه باشد نه سایر بازیکنان و باشگاه‌ها.

وی ادامه داد: مصدومیت رودریگوئز بسیار جزیی است. ما زمان زیادی برای فکر کردن نداریم. این احتمال وجود دارد که در صورتی که رئال به فینال جام باشگاه‌های جهان برسد، جیمز به میدان برود. هرچند دو بازیکن ما که بسیار عالی بازی می‌کردند، مصدوم شدند به علاوه خدیرا که نمی‌تواند تا هفته آینده تمرین کند، ترکیب جنگنده‌ای داریم. ایارا کارش را مقابل سلتا عالی انجام داد و ایسکو را هم می‌توانیم به میدان بفرستیم. مودریچ اوایل سال میلادی آینده باز خواهد گشت.

سرمربی رئال مادرید در خصوص جذب لوکاس سیلوا خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم باید منتظر بمانیم و ببینیم مودریچ و خدیرا چگونه می‌توانند در تعطیلات کریسمس بهبود یابند و سپس تصمیم‌‌گیری می‌کنیم. ما به جذب سیلوا علاقمند هستیم اگر بعد از جام باشگاه‌های جهان به او نیاز داشته باشیم، در این باره تصمیم می‌گیریم اما باید ابتدا شرایط بازیکنانی را که داریم، ارزیابی کنیم.

وی اضافه کرد: درباره رونالدو چه حرفی می‌توانم بزنم؟ هیچ بازیکن دیگری نمی‌تواند کارهای او را انجام دهد. او به شدت انگیزه دارد که کارش را به خاطر خودش، هم‌تیمی‌هایش و باشگاه عالی انجام دهد. همه ما به او کمک می‌کنیم تا این انگیزه را حفظ کند. می‌خواهیم با قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان این سال فوق‌العاده را با یک قهرمانی دیگر به پایان برسانیم.

admin بازدید : 184 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

بمب بزرگ رویانیان برای پرسپولیس/سرخ پوش کردن استقلالی ترین ستاره فوتبال دنیا؟!
محمد رویانیان می گوید چیزی که باعث شد دو سال قبل مارادونا به ایران نیاید نقش دلال ها بوده است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، محمد رویانیان درباره اتفاقی می گوید که دو سال قبل بیفتد اما نیفتاده است. درباره آمدن مارادونا به تهران. او می گوید:« آن موقع همه کارها را کرده بودیم. قرار بود مارادونا بیاید و برای آوردنش هم برنامه داشتیم. تمام مراحل را پیش برده بودیم اما دلال ها همه چیز را خراب کردند. یکدفعه او حرفش عوض شد و رقمی گفت که عملی نبود.»


دلیل این تغییر قیمت چه بود؟ مدیر وقت پرسپولیس می گوید:« بعد از دو سال چه سوژه ای را پیدا کردید و نبش قبر می کنید. راستش نمی دانم چه بود اما یک سری واسطه این وسط بودند که قیمت بالایی را گفتند . ما هم دیدیم با این اعدادی که آنها می گویند ارزش ندارد مارادونا را بیاوریم.»


این بالا رفتن خواسته مارادونا آیا به ماجرای ملاقات با احمدی نژاد ربطی داشته؟ رویانیان تکذیبش می کند اما طرف آرژانتینی این ظن را داشته و اعضای هیات مدیره پرسپولیس هم در ان سال ها همگی از نزدیکان به رئیس دولت بودند. رویانیان اما در این باره می گوید:« شما که می دانید من بعد از اختلاف نظر با یکی از نزدیکان رئیس جمهور در لیست مغضوبین قرار گرفتم. من که به دستور او و هیات مدیره اش برکنار شدم. من اصلا برنامه ای نداشتم که دیداری بین رئیس جمهور و مارادونا بگذارم. برنامه ما برای این سفر ، یک سفر ورزشی بود . هیات مدیره هم معمولا درباره کارهای ورزشی ما دخالتی نمی کرد.»


اما سفر مارادونا به تهران چه آورده ای برای پرسپولیس داشت؟ او در این باره می گوید:« هدف ما تحقق پروژه پرسپولیس جهانی بود. حالا هر کس هر حرفی می تواند بزند اما سفر مالدینی به تهران تا ابد در تاریخ ورزش ایران ثبت شده ، این را که دیگر نمی توانید کتمان کنید. یادتان هست مردم از ان سفر یک روزه به چه شور و هیجانی رسیدند؟ حالا تجسم کن که مارادونا به تهران می آمد. بازیکنی که همه مردم فوتبال دوست عاشقش هستند و بازی های زیباش در یادشان است. حالا از این ها که بگذریم ، او فارغ از سبک زندگی اش که مورد تائید نیست ، ویژگی های شخصیتی خاصی دارد. او یک نماد ضد استکباری است. آمریکایی ها از او بیزارند. آمدن او به تهران در راس اخبار دنیا قرار می گرفت و وقتی لباس پرسپولیس را به تن می گرد ، عکس های او با لباس پرسپولیس یا شال گردن تیم ما عکس یک خیلی از رسانه های دنیا می شد و همه می خواستند درباره این تیم بدانند. بعد تبلیغاتی این کار می دانید چقدر به ما کمک می کرد تا اهداف توسعه و جهانی سازی باشگاه را پیش ببریم. این ها مدیریت توسعه ای است که متاسفانه در ورزش ما درک نمی شود. ما برای آینده برنامه ریزی می کردیم اما این ها همیشه نادیده گرفته می شوند.»


او در پاسخ به این سئوال همراه با شوخی که چرا برای جهانی کردن تیم تان به دنبال آبی ترین ستاره فوتبال دنیا رفته اید، می گوید:«اتفاقا می خواستم لباس قرمز تن مارادونا کنم و استقلالی ترین ستاره فوتبال دنیا را پرسپولیسی کنم تا بمب بزرگی در خانه فتح الله زاده منفجر کنم و او را حسابی حرص بدهم که دلال ها نگذاشتند! البته این ها را برای شوخی با حاجی می گویم. ببین ما دنبال این بودیم که برند جهانی پرسپولیس را بسازیم تا بتوانیم تیم را به درآمدزایی پایدار برسانیم و مستقل شویم اما این اتفاق تداوم پیدا نکرد. من حتی می خواستم ستاره های بزرگ دیگری از فوتبال دنیا را به تهران بیاورم. برنامه دیگرم آوردن فرگوسن به تهران بود. حتی قرار ملاقات مان هم گذاشته شد اما نتوانستیم انجامش بدهیم. خیلی برنامه های دیگر هم بود که عملی نشد. وقتی ما برندی قوی داشتیم که بین المللی بود به راحتی می شد از کنارش به درآمدزایی فکر کرد اما نمی خواستند این مجال در اختیار مدیریت تیم باشد تا بتواند باشگاه را به درآمدزایی برساند و تراز مالی مثبت داشته باشد. این ها چالش های ما بود. ببین بعد از دوسال رفتید چه سوژه ای پیدا کردی تا از ما حرف بکشید!»


او خیلی تمایلی به حرف زدن درباره شرایط این روزهای پرسپولیس ندارد و درباره مناظره جمعه شب گذشته درباره پرسپولیس می گوید:« فقط می گویم خدا جای حق نشسته است. رویانیان که الان رفته پی زندگی خودش اما دوستانی که این همه اتهام زدند ، کدام حرف شان را ثابت کردند. چرا تا بحث رو کردن سند رسمی می شود ، بحث را عوض می کنند. من فقط می گویم دوستان اگر حرفی می زنند روشن سخن بگویند. مثلا وقتی بعد از اتفاقات اخیر می گویند مدیریت پیشین ، بگویند کدام مدیریت تا مشخص شود چه کسی چه کاری کرده است. البته خدا را شکر مردم دارند همه چیز را می بینند و مشخص چه شده و چه اتفاقاتی افتاده است.»















admin بازدید : 85 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)


نیمار و لیونل مسی

نیمار و لیونل مسی

به گزارش ورزش 11، دو بازیکن از بارسلونا و سرمربی سابق این تیم در میان 10 ورزشکاری قرار گرفته اند که در اسپانیا نام آنها نسبت به ورزشکاران دیگر بیشتر سرچ میشود .

 
لیونل مسی بازیکن آرژانتینی  و نیمار جونیور بازیکن برزیلی بارسلونا به ترتیب رتبه های 3 و 6 این جدول را به خود اختصاص داده اند .


نکته ی جالب قرار گیری نام تیتو ویلانووا سرمربی فقید بارسلونا در این لیست است . بر اساس این گزارش تیتو ویلانووا پس از مسی در رتبه ی چهارم جای گرفته است .

 
در رتبه ی اول این لیست مایکل شوماخر قرار دارد . شوماخر راننده ی فرمول 1 , مدتی پیش در حادثه ای به کما رفت اما حالا سلامتی اش را باز یافته است و همین مساله بی تاثیر در قرارگرفتنش در صدر این جدول نبوده است . لیست زیر مربوط به جستجوی کاربران کشور اسپانیا در سال 2014 است .

1. مایکل شوماخر

2. کریستیانو رونالدو

3. لیونل مسی

4. تیتو ویلانوا

5. ایکر کاسیاس

6. نیمار

7. رافائل نادال

8. جیمز رودریگز

9. فرناندو آلونسو

10. یاگو لاملا

admin بازدید : 64 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)
گرت بیل

گرت بیل

ا: گرت بیل ، بازیکن ولزی رئال مادرید در مصاحبه با تلگراف گفت :” اگر به رئال مادرید نمی پیوستم در تاتنهام می اندم. نسبت به ماندن در آن جا هیجان زده بودم اما بردن چمپیونزلیگ یک آزمون بی نظیر بود و می خواستم حال و هوایم عوض شود.”

 

رونالدو:” مسلما یادگیری از بهترین بازیکن دنیا بی نظیر است. به من خیلی توصیه می دهد. هر روز چیز جدیدی از او یاد می گیرم. به من کمک کرده است که بازیکن بهتری شوم. گاهی با هم شوخی می کنیم اما مهم بازی کردن است . رابطه خوبی با هم داریم.”

 

بهتر شدن:” سعی می کنم به سطح رونالدو برسم. برای این کار باید کار با پای راستم را بهتر کنم.”

 

آینده:” تیم خوبی داریم و می دانیم که می توانیم دست به کار بزرگی بزنیم.”

 

ویلاش بواس:” همیشه از او متشکرم. به من این باور را داد که می توانم نبض یک بازی را در اختیار داشته باشم.”

 

ولز:” قبلا این بودند:” می توانستیم بهتر باشیم” اما حالا مطمئنیم که بهتر خواهیم شد. تیم بسیار جوانی داریم و من سعی می کنم که به بقیه از طریق تجربیاتم کمک کنم.”

 

تشنگی:” باید سعی کنم که رهبر تیم باشم. اهل صحبت کردن نیستم اما امیدوارم که با سختکوشی حرکت کنم.”

 

لیگ قهرمانان:” دیدن پیغام های هواداران تاتنهام بی نظیر بود، به خاطر عملکردم در لیگ قهرمانان به من تبریک گفتند. همچنان دوست دارم آرسنال ببازد و تاتنهام ببرد. یکی از خاطراتم از فینال لیگ قهرمانان مربوط به درد گرفتن زانویم پس از جشن گرفتن گلزنی مقابل اتلتیکو در لیسبون است.”

 

اسپانیولی:” همچنان هر هفته به کلاس می روم. حالا بیشتر می فهمم. صحبت های تیمی را می فهمم چرا که در جلسات، مربی زیاد تند حرف نمی زند (می خندد) یادگیری یک زبان خوشایند است و به همین خاطر دوست دارم آن را یاد بگیرم.”

 

خانواده:” همچنان با خانوده ام به زمانی که نه یا ده ساله بودم صمیمی هستم. از نظر من هیچ چیز عوض نشده است. فوتبال بازی می کنم اما زندگی ام در خارج از زمین فوتبال خیلی ساده است و فرقی نکرده است. دوستان و خانواده ام به من کمک می کنند تا ثابت قدم باشم.”

 

هماهنگی با رئال :” مشکل بود. همیشه هماهنگ شدن با یک تیم و کشور جدید مشکل است. غذاها کلیدی بودند. یک آشپز اختصاصی در اختیار ما قرار دادند. مثل این بود که هر شب غذای بیرون را بخوریم. برخی چیزهای دیگر هم با انگلیس فرق داشتند ، مثلا شکلات. این جا هم شکلات شیری هست اما فرق دارد. وقتی به انگلیس سفر کنم شکلات های آن جا را با خودم خواهم آورد!”

admin بازدید : 102 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو و گرت بیل

کریستیانو رونالدو و گرت بیل

، گرت بیل گفت‌و‌گویی مفصل با روزنامه تلگراف انجام داد و در آن به اولین سال حضورش در اسپانیا اشاره کرد. وی اظهار داشت: یادگیری از بهترین بازیکن دنیا باورنکردنی است. کریستیانو رونالدو به من کمک می‌کند تا بازیکن بهتری شوم. از زمانی که من به اینجا آمدم، رونالدو فوق‌العاده بود. کمک‌های رونالدو فراتر از فوتبال بود و به من در پیدا کردن خانه در رئال مادرید نیز کمک کرد.

بیل اعلام کرد که تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا به سطح رونالدو برسد و ادامه داد: اگر رئال نبود، ترک تاتنهام بسیار بسیار سخت بود. می‌خواستم خودم را محک بزنم. فتح لیگ قهرمانان اروپا دقیقا نشان می‌دهد که چرا می‌خواستم به رئال بیایم. گلی که به اتلتیکو زدم را دوباره تماشا می‌کنم و فکر می‌کنم که چه قدر باید زانوهایم پس از آن خوشحالی بعد از گل درد گرفته باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: آب و هوای اسپانیا بسیار گرمتر از انگلیس است و من آن را دوست دارم. تمرینات پیش از فصل در تابستان دیوانه کننده است و هوا بسیار گرم است.

admin بازدید : 113 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

به گزارش ورزش 11، کاپیتان تیم ملی پرتغال در سال 2013 اذعان کرد که قصد دارد به سلطنت لیونل مسی در جهان فوتبال پایان دهد. مسی برنده 4 توپ طلای فیفا است.

هر دو بازیکن امسال در لیست 23 نفر فیفا قرار دارند و پیش بینی می شود جز 3 کاندیدای نهایی هم قرار بگیرند. با این وجود میشل پلاتینی رئیس یوفا نشان داده که علاقمند است تا توپ طلای امسال به یکی از بازیکنان آلمانی برسد.

لئو مسی هفته گذشته موفق شد رکورد دیگری را جا به جا کند و این بار توانست تلمو زارا را پشت سر بگذارد. او امشب باید در وستایا به مصاف والنسیا برود.

نونو مربی والنسیا از هم وطنش دفاع کرد و گفت: " به وضوح مشخص است که کریستیانو رونالدو شایسته بردن توپ طلای امسال است."

ستاره سابق باشگاه یونایتد در این فصل فوق العاده کار کرده و موفق شده در 20 بازی، 26 گل به ثمر برساند. اگر چه او در دیدار دیشب برابر مالاگا موفق به گل زنی نشد، اما یک پاس گل به بنزما و یکی به گرت بیل داد.
رونالدو هفته گذشته و زمانی که به ایبار گل زد، به بازیکنی مبدل شد که به تمام تیم های لالیگا گل زده است.

پیروزی رئال مادرید برابر مالاگا آن ها را با 5 امتیاز بیشتر نسبت به بارسلونا در صدر جدول قرار داد، البته کاتالان ها امشب می توانند با درخشش دوباره مسی فاصله را کاهش دهند.

مربی والنسیا در مورد این دیدار بیان کرد: " جاه طلبی ما این است که بدون در نظر گرفتن قدرت حریفمان، بازی را به نفع خود پایان دهیم. ما یک بازی دشوار با یک تیم بزرگ پیش رو داریم، اما می خواهیم پیروز شویم."

admin بازدید : 98 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)
عالیشاه؛
چون پرسپولیسی بودم به استقلال نه گفتم / خواهرم خواب دیده بود در دربی گل می زنم
هافبک مازندرانی پرسپولیس گفت: ((بعد از گل دربی ناخودآگاه یاد کاپیتان خودم افتادم و پیراهنم را درآوردم))

admin بازدید : 208 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - مردم ایران پس از کسب اولین امتیاز تیم ملی فوتبال در جام جهانی به خیابان ریخته و به جشن و پایکوبی پرداختند.

ویدئوی این اتفاقات که از برنامه بیست چهارده پخش شد را می توانید از این سایت تماشا کنید : کلیک کنید

admin بازدید : 177 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی – آرین روبن ، مهاجم تیم ملی هلند در مقابل اسپانیا با یک استارت بی نظیر دروازه کاسیاس را گشود و تبدیل به سریع ترین بازیکن فوتبال جهان شد.

به گزارش بیست چهارده، روبن رکورد تاریخ فوتبال را با سرعت ۳۷ کیلومتر بر ساعت شکست.  نگاهی می اندازیم به سریع ترین بازیکنان فوتبال جهان :

روبن ، ۳۷ کیلومتر بر ساعت
بازیکن تیم ملی هلند روی گل پنجم نارنجی پوشان مقابل اسپانیا ، با سرعت ۳۷ کیلومتر بر ساعت دوید ، راموس را جا گذاشت و دروازه کاسیاس را باز کرد. تا کنون هیچ بازیکنی در تاریخ فوتبال به همراه توپ با این سرعت ندویده بود.

ولکات، ۳۵،۷ کیلومتر بر ساعت
هافبک ۲۵ ساله آرسنال ، به علت مصدومیت از جام جهانی دور ماند اما تا پیش از روبن رکورد دار بود. مسلما جایش در تیم ملی انگلیس خالی است.

والنسیا ، ۳۵،۱ میلیون یورو
هافبک تیم ملی اکوادور در این جام جهانی حضور دارد. ۲۸ ساله است و در باشگاه منچستر یونایتد انگلیس توپ می زند.

گرت بیل ، ۳۴،۷ کیلومتر بر ساعت 
بازیکن انفجاری رئال مادرید و تیم ملی ولز ، یک بازیکن فوق سرعتی است . او در فینال جام حذفی اسپانیا یک استارت بی نظیر را زد که به گل قهرمانی رئال منجر شد. او به تازگی ۲۵ ساله شده است اما جام جهانی را از خانه دید.

لنون ، ۳۳،۸ کیلومتر بر ساعت
هافبک ۲۷ ساله تاتنهام به رکورد ۳۳،۸ کیلومتر بر ساعت رسیده است . این بازیکن ۱۶۵ سانتی متری بسیار سریع است  اما توسط هاجسون در لیست انگلیس برای جام جهانی قرار نگرفت.

کریستیانو رونالدو ، ۳۳،۶ کیلومتر بر ساعت
ستاره رئال مادرید با سرعتش متخصص ضد حملات است. این بازیکن می تواند توپ را از دروازه خودی بگیرد و به دروازه حریف برساند.

مسی ، ۳۲،۵ کیلومتر بر ساعت
ستاره آرژانتینی بارسلونا وقتی که توپ در اختیارش است ، سرعت بسیار خوبی دارد. در مقابل بوسنی هم یک حرکت انفجاری انجام داد که به گل منجر شد.

وین رونی ، ۳۱،۲ کیلومتر بر ساعت
با این که فوتبال رونی مبتنی بر سرعتش نیست اما می تواند به یک سرعت خارق العاده برسد. این مهاجم ۲۸ ساله است و در جام جهانی حضور دارد.

ریبری ، ۳۰،۷ کیلومتر بر ساعت
ستاره فرانسوی بایرن به علت مصدومیت از جام جهانی دور ماند اما او هم از رکورد داران سرعت در فوتبال است.

راموس ، ۳۰،۶ کیلومتر بر ساعت
  وی صحنه گل پنجم در بازی اسپانیا و هلند ، که روبن به رکورد سرعت فوتبال جهان رسید ، مدافع رئال مادرید با سرعت ۳۰،۶ کیلومتر بر ساعت دوید.

admin بازدید : 176 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)


  • جام جهاني گروه H
  • سه‌شنبه 27 خرداد
  • 20:30
  • الجزاير
  • -
  • بلژيك
  • چهارشنبه 28 خرداد
  • 02:30
  • كره جنوبي
  • -
  • روسيه
  • يکشنبه 01 تير
  • 20:30
  • روسيه
  • -
  • بلژيك
  • 23:30
  • الجزاير
  • -
  • كره جنوبي
  • جمعه 06 تير
  • 00:30
  • بلژيك
  • -
  • كره جنوبي
  • 00:30
  • روسيه
  • -
  • الجزاير


  • جدول جام جهاني گروه H
  • امتیاز
  • بازیها
  •     تیم
  • 0
  • 0
  • الجزاير
  • 1
  • 0
  • 0
  • بلژيك
  • 2
  • 0
  • 0
  • روسيه
  • 3
  • 0
  • 0
  • كره جنوبي
  • 4

admin بازدید : 200 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)
  • جام جهاني گروه F
  • دوشنبه 26 خرداد
  •   
  • بوسني
  • 1-2
  • آرژانتين
  •   
  • نيجريه
  • 0-0
  • ايران
  • شنبه 31 خرداد
  • 20:30
  • ايران
  • -
  • آرژانتين
  • يکشنبه 01 تير
  • 02:30
  • بوسني
  • -
  • نيجريه
  • چهارشنبه 04 تير
  • 20:30
  • ايران
  • -
  • بوسني
  • 20:30
  • آرژانتين
  • -
  • نيجريه


  • جدول جام جهاني گروه F
  • امتیاز
  • بازیها
  •     تیم
  • 3
  • 1
  • آرژانتين
  • 1
  • 1
  • 1
  • ايران
  • 2
  • 1
  • 1
  • نيجريه
  • 3
  • 0
  • 1
  • بوسني
  • 4
admin بازدید : 193 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)


  • جام جهاني گروه E
  • يکشنبه 25 خرداد
  •   
  • اكوادور
  • 1-2
  • سوئيس
  •   
  • هندوراس
  • 0-3
  • فرانسه
  • جمعه 30 خرداد
  • 23:30
  • فرانسه
  • -
  • سوئيس
  • شنبه 31 خرداد
  • 02:30
  • اكوادور
  • -
  • هندوراس
  • پنج‌شنبه 05 تير
  • 00:30
  • سوئيس
  • -
  • هندوراس
  • 00:30
  • فرانسه
  • -
  • اكوادور


  • جدول جام جهاني گروه E
  • امتیاز
  • بازیها
  •     تیم
  • 3
  • 1
  • فرانسه
  • 1
  • 3
  • 1
  • سوئيس
  • 2
  • 0
  • 1
  • اكوادور
  • 3
  • 0
  • 1
  • هندوراس
  • 4

admin بازدید : 160 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)


  • جام جهاني گروه D
  • شنبه 24 خرداد
  •   
  • کاستاريکا
  • 3-1
  • اروگوئه
  • يکشنبه 25 خرداد
  •   
  • ايتاليا
  • 2-1
  • انگليس
  • پنج‌شنبه 29 خرداد
  • 23:30
  • انگليس
  • -
  • اروگوئه
  • جمعه 30 خرداد
  • 20:30
  • کاستاريکا
  • -
  • ايتاليا
  • سه‌شنبه 03 تير
  • 20:30
  • اروگوئه
  • -
  • ايتاليا
  • 20:30
  • انگليس
  • -
  • کاستاريکا


  • جدول جام جهاني گروه D
  • امتیاز
  • بازیها
  •     تیم
  • 3
  • 1
  • کاستاريکا
  • 1
  • 3
  • 1
  • ايتاليا
  • 2
  • 0
  • 1
  • انگليس
  • 3
  • 0
  • 1
  • اروگوئه
  • 4

end-table

admin بازدید : 105 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)

  • جام جهاني گروه C
  • شنبه 24 خرداد
  •   
  • يونان
  • 0-3
  • كلمبيا
  • يکشنبه 25 خرداد
  •   
  • ژاپن
  • 1-2
  • ساحل‎عاج
  • پنج‌شنبه 29 خرداد
  • 20:30
  • ساحل‎عاج
  • -
  • كلمبيا
  • جمعه 30 خرداد
  • 02:30
  • يونان
  • -
  • ژاپن
  • چهارشنبه 04 تير
  • 00:30
  • كلمبيا
  • -
  • ژاپن
  • 00:30
  • ساحل‎عاج
  • -
  • يونان


  • جدول جام جهاني گروه C
  • امتیاز
  • بازیها
  •     تیم
  • 3
  • 1
  • كلمبيا
  • 1
  • 3
  • 1
  • ساحل‎عاج
  • 2
  • 0
  • 1
  • ژاپن
  • 3
  • 0
  • 1
  • يونان
  • 4

end-table

admin بازدید : 84 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)
  • جام جهاني گروه B
  • جمعه 23 خرداد
  •   
  • هلند
  • 5-1
  • اسپانيا
  • شنبه 24 خرداد
  •   
  • استراليا
  • 1-3
  • شيلي
  • چهارشنبه 28 خرداد
  • 20:30
  • هلند
  • -
  • استراليا
  • 23:30
  • شيلي
  • -
  • اسپانيا
  • دوشنبه 02 تير
  • 20:30
  • اسپانيا
  • -
  • استراليا
  • 20:30
  • شيلي
  • -
  • هلند


  • جدول جام جهاني گروه B
  • امتیاز
  • بازیها
  •     تیم
  • 3
  • 1
  • هلند
  • 1
  • 3
  • 1
  • شيلي
  • 2
  • 0
  • 1
  • استراليا
  • 3
  • 0
  • 1
  • اسپانيا
  • 4

end-table

admin بازدید : 97 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)
  • جام جهاني گروه A
  • جمعه 23 خرداد
  •   
  • كرواسي
  • 1-3
  • برزيل
  •   
  • کامرون
  • 0-1
  • مکزيک
  • سه‌شنبه 27 خرداد
  • 23:30
  • مکزيک
  • -
  • برزيل
  • پنج‌شنبه 29 خرداد
  • 02:30
  • كرواسي
  • -
  • کامرون
  • سه‌شنبه 03 تير
  • 00:30
  • برزيل
  • -
  • کامرون
  • 00:30
  • مکزيک
  • -
  • كرواسي


  • جدول جام جهاني گروه A
  • امتیاز
  • بازیها
  •     تیم
  • 3
  • 1
  • برزيل
  • 1
  • 3
  • 1
  • مکزيک
  • 2
  • 0
  • 1
  • کامرون
  • 3
  • 0
  • 1
  • كرواسي
  • 4
admin بازدید : 85 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)
  • جام جهاني گروه G
  • دوشنبه 26 خرداد
  •   
  • پرتغال
  • 0-4
  • آلمان
  • سه‌شنبه 27 خرداد
  •   
  • آمريكا
  • 2-1
  • غنا
  • شنبه 31 خرداد
  • 23:30
  • غنا
  • -
  • آلمان
  • دوشنبه 02 تير
  • 02:30
  • پرتغال
  • -
  • آمريكا
  • پنج‌شنبه 05 تير
  • 20:30
  • آلمان
  • -
  • آمريكا
  • 20:30
  • غنا
  • -
  • پرتغال


  • جدول جام جهاني گروه G
  • امتیاز
  • بازیها
  •     تیم
  • 3
  • 1
  • آلمان
  • 1
  • 3
  • 1
  • آمريكا
  • 2
  • 0
  • 1
  • غنا
  • 3
  • 0
  • 1
  • پرتغال
  • 4

end-table

admin بازدید : 91 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (1)

گروه بندی جام جهانی

گروه A گروه B گروه C گروه D
BRA برزيل ESP اسپانیا COL کلمبیا URU اروگوئه
CMR کامرون CHI شیلی GRE یونان CRC  کاستاریکا
CRO كرواسی NED هلند CIV ساحل عاج ENG  انگلیس
MEX مکزيک AUS استرالیا JPN ژاپن ITA  ایتالیا
گروه E گروه F گروه G گروه H
SUI سوئیس ARG  آرژانتین GER آلمان BEL بلژیک
http://worldcup.arnanews.ir/images/flags/ECU.png اکوادور BIH  بوسنی POR پرتغال ALG الجزایر
http://worldcup.arnanews.ir/images/flags/FRA.png فرانسه IRN  ایران GHA غنا RUS روسیه
HON هندوراس NGA  نیجریه USA آمریکا KOR کره جنوبی

admin بازدید : 92 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


جمعه 12/02/1393 ساعت : 16:00
فوتسال جام ملت‌هاي آسيا : ايران - چين
زنده از شبکه سه


شنبه 13/02/1393 ساعت : 18:30
هفته 36 لاليگا : بارسلونا - ختافه
زنده از شبکه ورزش


شنبه 13/02/1393 ساعت : 21:00
هفته 37 ليگ برتر انگليس : اورتون - منچسترسيتي
زنده از شبکه ورزش


يکشنبه 14/02/1393 ساعت : 13:30
فوتسال جام ملت‌هاي آسيا : ايران - استراليا
زنده از شبکه سه


يکشنبه 14/02/1393 ساعت : 17:00
هفته 37 ليگ برتر انگليس : آرسنال - وست برومويچ
زنده از شبکه ورزش


يکشنبه 14/02/1393 ساعت : 19:30
هفته 37 ليگ برتر انگليس : چلسي - نوريچ
زنده از شبکه ورزش


يکشنبه 14/02/1393 ساعت : 23:15
هفته 36 سري آ : آث ميلان - اينترميلان
زنده از شبکه سه


يکشنبه 14/02/1393 ساعت : 23:30
هفته 36 لاليگا : رئال مادريد - والنسيا
زنده از شبکه ورزش


دوشنبه 15/02/1393 ساعت : 23:30
هفته 37 ليگ برتر انگليس : کريستال پالاس - ليورپول
زنده از شبکه ورزش


سه‌شنبه 16/02/1393 ساعت : 23:15
معوقه هفته 34 ليگ برتر انگليس : منچستريونايتد - هال سيتي
زنده از شبکه ورزش


چهارشنبه 17/02/1393 ساعت : 23:15
معوقه هفته 29 ليگ برتر انگليس : منچسترسيتي - استون ويلا
زنده از شبکه ورزش



admin بازدید : 94 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)



 پس از معرفي اعضاي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس، وزارت ورزش و جوانان قصد دارد در هفته آينده تکليف هيئت مديره باشگاه استقلال را نيز مشخص کند تا آبي‌پوشان پايتخت همانند سرخ‌پوشان از بلاتکليفي خارج شوند.


به گزارش تسنيم، دغدغه وزارت ورزش انتخاب تيمي قدرتمند و البته مورد تاييد اين وزارتخانه براي انتخاب اسپانسر است تا بتواند مانند پرسپوليس بودجه 30 ميلياردي براي فصل آينده به اين باشگاه ترزيق و همچنين بخشي از بدهي‌هاي گذشته باشگاه استقلال را تقبل کند.

در اين زمينه شنيده مي‌شود 4 فرد و گروه خواهان واگذاري يک ساله اسپانسري باشگاه استقلال هستند. يکي از اين افراد مهدي پرهام مالک پيشين نساجي مازندران و عضو پيشين هيئت مديره استقلال است که هفته گذشته با امير رضا خادم معاون پارلماني وزير ورزش و جوانان جلسه‌اي برگزار کرد. او ضمن ضمانت پرداخت 30 ميليارد تومان براي يک‌ فصل خواستار حضور افراد مدنظرش در هيئت مديره هم شده است.

اين نکته را بايد در گروه پيشنهادي پرهام اضافه کرد که با توجه به سابقه همکاري او با مقداد نجف‌نژاد رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال و با انتخاب گروه پرهام شايد شاهد ادامه فعاليت نجف‌نژاد در استقلال باشيم. در اين ميان شنيده مي‌شود حسن زماني ديگر عضو هيئت مديره استقلال نيز در تيم پيشنهادي پرهام قرار دارد.

از برادران شفيع‌زاده مديران پيشين استقلال اهواز و عبدالرضا موسوي مديرعامل هواپيمايي زاگرس به عنوان ديگر افرادي که خواهان اسپانسري استقلال براي يک سال هستند و در اين باره با وزارت ورزش هم صحبت‌هايي انجام داده‌اند، ياد مي‌‌شود.

مديرعامل هواپيمايي زاگرس يکي از دوستان امير قلعه‌نويي است و سرمربي استقلال بارها در مصاحبه‌هاي خود از وي به دليل در اختيار گذاشتن مقدمات سفر به شهرهاي ايراني براي برگزاري مسابقات تشکر کرده است.

نفر چهارم علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال است که هفته گذشته و پس از پايان جلسه با خادم در وزارت ورزش اعلام کرد که دو پيشنهاد خود را به وزارت ورزش داده است. مديرعامل استقلال در تشريح اين 2 پيشنهاد عنوان کرد:«من دو پيشنهاد را در جلسه با مسئولان وزارت ورزش مطرح کردم؛ اول آنکه 3 عضو هيئت مديره را خودم به اين گروه اضافه کنم و پولي هم از وزارت ورزش نگيرم ضمن آنکه 10 ميليارد از بدهي‌هاي استقلال را هم پرداخت کنيم. پيشنهاد دوم ما اين است که بودجه را به صورت 50 -50 پرداخت کنند در آن شرايط هم مي‌توانيم 20 ميليارد از 40 ميليارد بدهي استقلال را تسويه کنيم».

نکته قابل توجه اينکه امير قلعه‌نويي با همه افرادي که در بالا به آنها اشاره شد رابطه نزديکي دارد و اگر هر کدام از اين افراد باشگاه استقلال را تحويل بگيرد، براي سرمربي استقلال شرايط خوبي رقم مي‌خورد، البته در صورتي که مديرعامل باشگاه استقلال فردي در تضاد با قلعه‌نويي - همانند واعظ آشتياني- نباشد.

ممکن است افراد ديگري هم به اين گزينه‌ها اضافه شوند و در نهايت اسپانسري استقلال به فرد يا گروه ديگري برسد اما آنچه اکنون وجود دارد اين است که وزارت ورزش نمي‌خواهد نامي از اين افراد برده شود و اسپانسر کاملا در سايه باشد درست همان برنامه‌اي که درباره باشگاه پرسپوليس پياده شد و اهالي ساختمان سئول به صورت رسمي نام اسپانسر سرخپوشان را اعلام نکردند.

درباره مديرعاملي هم اسامي مختلفي به گوش مي‌رسد از جمله قريب اما تجربه انتخاب اعضاي هيئت مديره پرسپوليس نشان مي‌دهد که بايد تا لحظه آخر منتظر تصميم وزارت ورزش و جوانان ماند.

admin بازدید : 92 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
پس از رفتارنژادپرستانه از سوی برخی از طرفداران تیم ویارئال اسپانیا با دنی آلوز مدافع تیم بارسلونا، نیمار هموطن و هم‌تیمی او سریعا واکنش نشان داد و عکس زیر را با هشتگ «ما همه میمون هستیم» در اینستاگرامش منتشر کرد. در کمتر از 30 دقیقه، 111 هزار نفر این عکس را پسندیدند.

تعداد صفحات : 8

درباره ما
من محمد هستم مدير سايت آرزو مي كنم روز هاي خوشي سپري كنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 4,290
  • بازدید سال : 23,050
  • بازدید کلی : 138,244
  • کدهای اختصاصی